zondag 14 januari 2018

Reacties van tevreden computerbril gebruikers in 2017

Er kwamen in 2017 zoveel reacties van tevreden computerbril gebruikers binnen dat we besloten er een artikel over te schrijven. Er wordt al heel veel geschreven over de computerbril. Positief en negatief. Meestal komen de negatieve verhalen uit de hoek van opticiens die geen eigen webwinkel hebben en dus eigenlijk de boot missen. Je kunt gewoonweg geen computerbril meer verkopen voor 300 euro tenzij iemand een bijzondere oogafwijking heeft. De gemiddelde persoon die al een leesbril gebruikt heeft aan een computerbril op sterkte die wij in de webwinkel verkopen genoeg. De prijs is dan eerder afhankelijk van de kwaliteit van het montuur en lenzen.

Onze tevreden computerbril klanten

 

Reacties van onze tevreden computerbril gebruikers in 2017.

Er komen wekelijks vaak leuke, positieve en informatieve reacties over onze computerbrillen binnen. We hebben de reacties van 2017 even hier onder elkaar gezet.

on 05, Nov 2017
Altijd met een leesbril zitten turen. had ik dit maar eerder geweten. Ook nog in mijn favoriete kleur blauw.
Saskia

on 13, Nov 2017
Ik heb de blueblock bril gekocht en ben er heel blij mee.
Gerrie van Welden

on 24, Nov 2017
ben erg tevreden met de BlueBlock, heb er gelijk 2 besteld voor op kantoor.
Diana

on 08, Dec 2017
Ben nu de 50 gepasseerd en altijd met een leesbril achter de computer gezeten. Nooit gerealiseerd waar die lasogen vandaan kwamen. Dacht dat het erbij hoorde. En inderdaad ook pijn in de nek. ik heb die computerbril op sterkte met dat zwarte montuur besteld. Geen lasogen meer. En ook geen pijn in de nek. Aanrader voor iedereen.
Ed Zwanenberg

on 05, Nov 2017
Ik heb nooit gedacht dat ik nog eens een bril zou dragen. Ik heb helemaal geen bril nodig maar die computerbril met blueblock zonder sterkte draag ik nu elke keer als ik achter de computer of smartphone zit.
Martin

on 25, Dec 2017
Vermoeide ogen bril is best een grappige naam. In ieder geval heb ik in deze webwinkel een computerbril met blauw licht filter gekocht. En ik moet zeggen dat het me goed is bevallen.
Martijn van Dam

on 05, Jan 2018
Ik had al een tijdje last van mn ogen en met deze bril is dat opgelost. Heb +2 gekocht en ben heel tevreden.
Juri

on 08, Dec 2017
Die blauw licht filters werken goed. Je merkt het pas als je s'avonds thuis komt van je werk. Normaal gezien was ik altijd gaar en waren mijn ogen inderdaad vermoeid. Nu niet meer.
Allen
on 01, Dec 2017
Bij blauw licht filter brillen dacht ik eerst aan een grap. Maar een vriend van mij liet het me zien wat het verschil was. Ik heb er gelijk eentje hier besteld. Snel binnen gekregen overigens.
Bert
on 07, Dec 2017
Ik vond het eerst een beetje gek idee om een bril met gele glazen te dragen. Maar de brillen zien er ook leuk uit. En dat blauwe licht filter werkt goed.
Vera

on 30, Nov 2017
Mijn ervaringen met de computerbril was dat ik heel even moest wennen omdat ik geen bril gewend was. Maar het viel me gelijk op dat mijn ogen aan het eind van de dag nog goed aan voelden. Normaalaan het eind van de dag was ik altijd een beetje wazig.
Evert Veldstra

on 06, Dec 2017
Mijn ervaring met de computerbril is dat ik echt baat heb met dat blueblock filter. Ik had zelf veel last van het scherpe licht waardoor ik altijd mijn scherm bijna op zijn donkerst zette. Nu heb ik dat probleem niet meer.
Daan Vermeer

on 29, Nov 2017
Altijd met een leesbril achter de computer gezeten. Zat ik met pijn in nek en schouders. Inderdaad een computerbril is de oplossing. 5 sterren voor deze site
Ernst van Schaik

on 09, Dec 2017
Verschil is echt groot. Werkt prima voor mij
Marius Zwaan

on 30, Nov 2017
Een computerbril kopen doe je niet zo snel denk ik. Ben blij dat ik het wel heb gedaan. Ik raad het iedereen aan om die blueblockers te nemen.
Wendy

on 06, Dec 2017
Yes, vrijdag besteld en maandag kwam de computerbril binnen. Na een paar dagen kan ik gerust stellen dat ik er nog eentje voor mijn vrouw ga kopen. Perfect dit.
Daan Verhoef

Deze post Reacties van tevreden computerbril gebruikers in 2017 was eerst geschreven op: 2020Vision ComputerBrillen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten